Қазақстандық банктер клиенттерге қызмет көрсету сапасын жақсарту және жұмыстың тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллектті белсенді түрде пайдалана бастады.

Табысты енгізу мысалдарына несиелік өтінімдерді өңдеуді автоматтандыру, клиенттердің мінез-құлқын болжау және жеке ұсыныстар беру кіреді. Машиналық оқыту алгоритмдері банктерге клиенттердің қажеттіліктерін жақсырақ түсінуге және операциялық шығындарды азайтуға көмектеседі.

Маңызды мәселе клиент деректерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету болып табылады, бұл киберқауіпсіздікке қатаң стандарттарды талап етеді. Дегенмен, банктік қызметте жасанды интеллектті қолдану қаржы секторының цифрландыруына жаңа мүмкіндіктер ашады.

Дереккөз: Inbusiness.kz